Årsavgifter 2024 hittar du i Min Golf

Hej alla medlemmar!

Nu är det dags att betala årsavgiften för 2024. Logga in på Min Golf för att betala årsavgiften. Eventuella skåpavgifter hittar du också här.

Sista betalningsdag är 29 februari 2024. För de medlemmar som inte har betalat avgiften per förfallodagen tillkommer en påminnelseavgift om 100 kr (juniorer undantagna).

Om du vill göra en förändring i ditt medlemskap är vi tacksamma om du hör av dig snarast. Skicka mejl till kansli@bjgk.se

Kvitto

Efter genomförd betalning mejlas ett kvitto till dig. Du kan också ladda ner kvittot vid senare tillfälle. Kvittot för spelavgiften kan du använda för friskvårdsbidrag. Om du behöver personnummer på kvittot så kryssar så kryssar i rutan under Mina inställningar/Sekretess.

Betala avgiften för juniorer

Du som är förälder och har juniorer (under 18 år) som är medlemmar i klubben kan även betala deras avgifter när du loggar in. Du måste vara tillagd som vårdnadshavare i Min Golf för att detta ska fungera.

Så här betalar du i Min Golf

Logga in på https://mingolf.golf.se/
Betalning sker via Swedbank Pay. Har du redan ett konto kan du fylla i uppgifterna och logga in. Du kan också välja ”Betala utan inloggning”.
Kika gärna i lathunden för betalning.

Swish – Betala via Swish och mobilt Bank-ID i mobilen.
Kort – Betala med kontokort eller kreditkort.
Faktura – Skickas från Swedbank Pay samma dag (senast dagen efter) till e-postadressen du angivit i Min Golf. Fakturan ska betalas inom 14 dagar.
Kredit – Välj att delbetala dina avgifter via Swedbank Pay. Klicka på alternativet för att läsa betalningsvillkoren.

Aktivering av medlemskap

Ditt medlemskap för 2024 aktiveras omgående så snart du har betalat din årsavgift.

Kontakta kansliet vid frågor

Du är varmt välkommen att höra av dig till kansliet om du har frågor kring medlemskapet, avgifterna eller något annat.  Mejl: kansli@bjgk.se eller telefon: 070-690 04 31, telefontid måndagar 10.00–12.30.

/Björkhagens GK
2024-01-14