Vägbeskrivning, med kollektivtrafik
Ta buss 161 till Djursjukhuset i Bagarmossen. Bussen når du från Svedmyra eller Skogskyrkogårdens tunnelbanestationer, och från Bagarmossen C.

Du kan också ta buss 401 (Ältabussen) från Slussen. Stig av vid Hellasgården. Därifrån cirka 15 minuters promenad, vägen är delvis skyltad (golfklubb, Söderbysjön).

Vägbeskrivning, med bil
Med bil från Nynäsvägen (73): Tag avfart Gamla Enskede/ Skogskyrkogården. Kör Sockenvägen mot Bagarmossen. Fortsätt Byälvsvägen och in på Ljusnevägen. Strax efter Djursjukhuset går det en liten skogsväg mot golfbanans parkering. Från bilparkeringen är det en promenad på ca. 500 meter till klubbhus/golfbana.

GPS-koordinater till bilparkering är: koordinaterna 59.280550, 18.143750 (WGS 84 decimalt)

Med bil från Ältavägen: Parkera vid Kolerakyrkogården intill Dammtorpssjön och ta promenadvägen till golfbanan (lite längre till klubbhuset, men du når snabbt hål 5 och 6).

Vägbeskrivning, till fots eller cykel
... går det utmärkt från Björkhagen, Kärrtorp, Enskede, Hammarby Sjöstad och andra stadsdelar i södra Stockholm.